Niekto musí vyskúšať, kadiaľ cesta nevedie.

Blog

04.11.2013 19:40

Poďte s nami na Inovec

JESENNÉ STRETNUTIE TURISTOV TRENČIANSKEHO REGIÓNU Termín: 16. 11. 2013 /v sobotu/ Trasa: ľubovoľná, prezentácia v čase od 9.00 do 11.00 hod. na Chate pod Inovcom Ak chcete ísť organizovane s KST Kolačín, odchod je z Dubnice nad Váhom  spred ZŠ s MŠ Pod hájom o 8.00 hod. a z Kolačína o 8.10...
06.10.2013 17:12

Putovanie moravským vinohradom

V sobotu 12.10.2013 ideme putovať moravským vinohradom a tú sú pokyny: Odchod z Dubnice nad Váhom o 6.45 spred LIDLa, z Novej Dubnice o 6.55 z autobusovej zastávky na Mierovom námestí, smer Kolačín a z Kolačína o 7.OO hod. spred Kultúrneho domu. Cena je 10 €, platí sa v autobuse. PS: Máme ešte tri...
27.08.2013 08:45

Po stopách SNP na Markovicu

Klub slovenských turistov Kolačín pozýva všetkých priaznivcov turistiky na letný výstup na Markovicu, ktorý sa bude konať vo štvrtok 29. augusta . Tí, čo chcú osláviť výročie Slovenského národného povstania , môžu prísť o 9.00 pred Kultúrny dom v Kolačíne alebo priamo na Markovicu o 11....
05.08.2013 14:22

Expedícia Adršpachy 2013

Priatelia, spolucestujúci,  čo sa týka nášho výletu, všetko je zabezpečené, akurát sme museli našu cenu trochu navýšiť, pretože namiesto ubytovania s raňajkami sme objednali ubytovanie s polpenziou, aby sme si stravu nemuseli pripravovať a o nič sa starať. V predchádzajúcom príspevku sú...
05.07.2013 11:18

Výlet na Adršpašské skaly

Vážení priatelia, v termíne od 23.-25. 8. 2013 navštívime bratov Čechov. Centrom nášho záujmu sú  Adršpašsko-teplické skaly. Z ich webovej stránky  vyberáme : Adršpašsko-teplické skály, kouzelné místo spojující malebnost a romantiku, kterou po milióny let sama  příroda...
30.06.2013 19:39

Úspech na Majstrovstvách Slovenska

Dnes získal KST Kolačín na Majstrovstvách Slovenska v pretekoch turistickej zdatnosti tri tretie miesta zásluhou Branka Bielika, Maťka Hudcovského a Štefana Červenku. Poďakovanie patrí aj Riškovi Vašíčkovi a dievčatám-Kike Jaššovej a Natálke Cigánikovej a samozrejme všetkým, ktorí to s nami...
20.05.2013 16:31

Krajské preteky turistickej zdatnosti

V sobotu 18. mája  sme mali na krajských pretekoch turistickej zdatnosti na Homôlke 9 pretekárov, z ktorých 5 boli prví, dve pretekárky boli druhé, jeden tretí a jeden štvrtý, teda 7 postupujúcich na Majstrovstvá Slovenska. KST Kolačín je jednoducho super! Ďakujem všetkým, ktorí sa pričinili o...
03.05.2013 21:45

Na Dubnickej 30-ke

Tento rok sme masívnejšie podporili akciu našich priateľov - Dubničanov a zúčastnili sme sa ich najväčšieho podujatia. Spolu s ďalšími takmer 1300 účastníkmi sme vyskúšali 10,20 i 30 km trasu, všetko perfektne značené a zorganizované. V tejto oblasti sa musíme ešte veľa učiť.
03.05.2013 21:43

Boli sme na Baske

Ešte vo februári sme sa zúčastnili zimného stretnutia na Baske. Hoci snehu bolo o trochu menej ako minulý rok, zdolali sme výstup i zostup statočne a vzorne reprezentovali náš klub.
08.01.2013 19:15

Naše zimné akcie

Aj zimná turistika má svoje čaro Turisti z Kolačína a okolia si vianočné sviatky spestrili dvomi nenáročnými túrami . Prvú  zorganizovali na 2. sviatok vianočný  a jej cieľom boli Kyšky.  Takmer šesťdesiat milovníkov zimnej prírody muselo zdolať terén poznačený...

© 2009 Všetky práva vyhradené.